معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: یکصد برنامه شاخص ویژه ایام فاطمیه در فضای مجازی مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 28 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» فرشته فهمیده ایام فاطمیه را نمادی از عشق شیعیان به خاندان عصمت و طهارت (ع )دانست و اظهار داشت: این برنامه های فرهنگی وتربیتی با ترویج سبک زندگی فاطمی و اقامه عزای فاطمی در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان اجرایی شده است.
وی بیان داشت: ساده زیستی دخت نبی اکرم (ص) و درعین حال بخشندگی و حمایت از مظلومان ازجمله ویژگی های آن حضرت است که برای دانش آموزان از آن سخن گفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای آشنایی دانش آموزان در دهه اول و دوم  فاطمیه برنامه های فرهنگی تربیتی با رویکرد معرفت نسبت به جوانب شخصیت بی نظیر آن حضرت پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه الگویی همانند حضرت زهرا (س) در هیچ برهه ای از تاریخ اسلام دیده نشده است، اضافه کرد: برای دانش آموزان دختر پیام های آموزشی – تربیتی در خصوص پوشش و حجاب اسلامی برای بارگذاری در فضای مجازی آماده شده است.

فهمیده عنوان کرد: برنامه های ویژه ایام فاطمیه با توجه به اولین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی درفضای مجازی متفاوت تربرنامه ریزی شده است.

وی یادآورشد: زندگی حضرت زهرا (س) سرشاراز آموزه های والای انسانی و اخلاقی است که تلاش می کنیم دراین ایام دانش آموزان شناخت بیشتری ازآن حضرت پیدا کنند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، پیام های آموزشی و تربیتی، گفتمان دینی، تبیین زندگی حضرت فاطمه (س) ، انس با قرآن ، نمایشگاه، معرفی کتاب و انتشار پیام هایی از توصیه های حضرت امام خمینی (ره) درخصوص ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) ازدیگربرنامه های این ایام درفضای مجازی مدارس است.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی فاطمی، فضاسازی محیط های آموزشی و اداری، تهیه و انتشارگزیده هایی از سخنان رهبرمعظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی درخصوص حجاب و زندگی فاطمی داشتن ازدیگربرنامه های پیش بینی شده درایام فاطمیه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز تاکیدکرد: دراین برنامه ها به دانش آموزان یادآوری می کنیم که چرا درایام فاطمیه، شیعیان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) عزداری می کنند.

استان البرز ۴۷۳ هزاردانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار