فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برنامه های گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و حماسه نهم دی ماه با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون هرگونه تجمع برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۵ 28 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،نورالدین فرزادی پور در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت و اولین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در سرپل ذهاب افزود: نصب بنر به منظور فضاسازی شهری، انجام کارهای خیرخواهانه و کمک های مومنانه و مساوات به نام شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه های بزرگداشت سالگرد این شهید در سرپل ذهاب است.

وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مجمع خیران، اصناف و بازاریان و دستگاه های اجرایی برای ارایه خدمات معیشتی به مردم نیازمند، با هدف رعایت حقوق و ارتقای امنیت عمومی که اثر روحی و روانی بالایی در بر دارد نیز در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: ادارات بهزیستی و کمیته امداد برای جامعه هدف خود تا حد امکان و یا بیشتر از ظرفیت های مهم کمک های مومنانه بهره گیرند تا این حرکت پیام آور خوبی از جایگاه ارزشمند سردار شهید سلیمانی باشد.

فرزادی پور افزود: پخش کلیپ هایی از رشادت های شهید سلیمانی از تلویزیون شهری، نصب تمثال شهید سلیمانی توسط ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری، پخش کلیپ های سخنرانی شهید سلیمانی در سطح شهر از برنامه های بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی در سرپل ذهاب است.

وی اضافه کرد: بازدید و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته برای پاسداشت رشادت های این شهید والامقام است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار