تامین 240 تخت فقط از سوی 4 سازمان دولتی در استان/بقیه هیچ
به گزارش تابناک سمنان: معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تجهیز ۲۴۰ تخت در نقاهتگاه‌های تحت پوشش این دانشگاه طی 10 ماه گذشته خبر داد و گفت: فقط 4 سازمان دولتی در این خصوص همکاری داشتند!
کد خبر: ۹۲۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 26 December 2020

نقاهتگاه ویژه دانشجویان مبتلا به کرونا راه‌اندازی شد - ایرنا

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی سمنان صبح شنبه در جلسه دستورالعمل مقابله با کرونا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه از اسفندماه ۹۸ لغایت پایان آذرماه سال جاری ۲۴۰ تخت با تجهیزات کامل دارویی و نیروی انسانی در نقاهتگاه‌های تحت پوشش این دانشگاه تجهیز شد، ابراز داشت: طی بازه مذکور تعداد ۹۴ بیمار در شهرهای گرمسار، سمنان و دامغان پذیرش، بستری و درمان شدند.

اراده خدمات ویژه به خانواده های بیماران کرونایی:

وی بابیان اینکه بیماران تست مثبت به همراه اعضای خانواده فاقد شرایط قرنطینه شدن لازم در منزل در نقاهتگاه پذیرش و قرنطینه و تمامی خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی به آن‌ها داده می‌شود، ابراز داشت: ساختمان بهزیستی با ۵۰ تخت، دانشگاه آزاد با ۵۰ تخت، دامغان و گرمسار نیز هرکدام ۷۰ تخت از سوی اداره ورزش و جوانان تجهیز و در اختیار دانشگاه قرار گرفتند.

اعطای مجوز به نقاهتگاه‌ها

سعید کسائیان بابیان اینکه نقاهتگاه‌های دایر شده طبق استانداردهای فرم‌های استاندارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهیا هستند، افزود: نظارت و بازدید از نقاهتگاه‌ها از سوی این معاونت و سایر تیم‌های نظارتی از مجموعه دانشگاه و سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

نیمه فعال شدن دو نقاهتگاه دامغان و گرمسار به دلیل حجم کم بیماری!

کسائیان بابیان اینکه اولین بیمار کرونایی اول فروردین به نقاهتگاه سمنان ارجاع داده شد، در ادامه تصریح کرد: ۴۵ بیمار تا ششم خرداد در سه نقاهتگاه سمنان، گرمسار و دامغان پذیرش و درمان شدند و در تابستان به دلیل حجم کم بیماری دو نقاهتگاه دامغان و گرمسار نیمه فعال و تنها نقاهتگاه سمنان فعال بود.

تأمین نیروی خدماتی توسط بسیجیان و طلاب

وی با بیان اینکه تیرماه امسال دانشجویان پرستاری نیروهای ارتش فعالیت داوطلبانه خود را در نقاهتگاه سمنان آغاز کردند، افزود: کشیک‌های ۱۲ ساعته در نقاهتگاه با کمک دانشجویان پرستاری و تأمین نیروی خدماتی و ضدعفونی و تأمین غذای روزانه بیماران با همکاری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و حوزه علمیه انجام‌گرفته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار