رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر:
رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۴۰ هزار ماسک در این شهرستان تولید و توزیع‌شد، گفت: علاوه بر این بسته‌های معیشت نیز بین گروه‌های هدف توزیع‌شده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 24 December 2020

۴۰ هزار ماسک در مهدی‌شهر تولید و توزیع‌شد

به گزارش تابناک سمنان هدی ناظمی ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر به صورت ویدئوکنفرانس ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته این سازمان در این شهرستان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۴۰ هزار ماسک در مهدی‌شهر تولید و توزیع‌شده است، ابراز داشت: مرکز اقامتی بهبودی میان‌مدت آوای آرامش با همکاری انجمن توسعه و آبادانی شهرستان این ماسک‌ها را تهیه و در اختیار عموم قراردادند.

وی ضمن بیان اینکه به مناسبت یلدا ۳۰ بسته معیشت به بهبودیافتگان نیز داده‌شده است، افزود: هدف از این اقدام رفع بخش کوچکی از مشکلات اقشار آسیب‌دیده و به‌تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر بابیان اینکه کمک‌های خیران می‌تواند در این راه بسیار مؤثر باشد، ابراز داشت: معتقدیم با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در این شهرستان می‌توان در شرایطی که کرونا باعث آسیب به اقشار کم‌درآمد شده است قدمی برداشت.

ناظمی بابیان اینکه مراکز بازپروری و کمپ‌های ترک اعتیاد برای بازگرداندن سلامت افراد آسیب‌دیده راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا، مرکز اقامتی بهبودی میان‌مدت آوای آرامش شهرستان مهدی‌شهر تلاش کرد تا بتواند با تهیه بسته‌های بهداشتی و معیشت و غیره اقدامات مؤثری را در پیشگیری از کرونا داشته باشد.

وی بابیان اینکه ۱۵ بسته حمایتی نیز با کمک مشارکت‌های مردمی بین توان‌خواهان به مناسبت یلدا توزیع‌شده است، افزود: همراهی مؤسسات و مراکز غیردولتی تحت نظارت در این امر شایان تقدیر است که امیدواریم در ادامه این روند سایر خیران نیز به این همکاری‌ها ملحق شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار