مدیرکل تعاون ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: صنوف آسیب‌دیده از کرونا در رسته‌های ورزشی، گردشگری و فرهنگ و هنر که به تازگی مصوب شده‌اند، هرچه سریعتر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 23 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛شکراله شیرخانی اظهار داشت: اگر این صنوف برای دریافت تسهیلات تعجیل و بانک ها در زمان مقرر آن را پرداخت کنند، شاهد عملکرد بهتری در جذب تسهیلات کرونا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: دستگاه های تخصصی رشته های جدید به افراد واجد شرایط خود باید اطلاع رسانی کنند و تا مرحله تشکیل پرونده در بانک پیگیری لازم انجام دهند تا روند جذب تسهیلات سرعت یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: در مجموع تاکنون ۱۲ هزار و ۴۶ فقره پرونده به طور کامل تسهیلات صنوف را جذب کرده اند.

شیرخانی افزود: همچنین ۲ هزار و ۴۴۶ فقره پرونده در دست بررسی است که بر اساس تاکید معاون اقتصادی استاندار در کوتاه ترین زمان باید این پرونده ها تعیین تکلیف شوند.

وی اضافه کرد: همانگونه که عملکرد ما در جذب تسهیلات روستایی به ۱۰۳ درصد رسید، امیدواریم که در جذب تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا نیز عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

شیرخانی گفت: تاکنون ۷۲ درصد از کل تسهیلات معرفی شده به بانک ها در استان پرداخت و بیشترین درصد مربوط به بخش حمل و نقل عمومی درون و برون شهری است.

وی با بیان اینکه مجموع تسهیلات درخواستی ۱۴۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است، تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده تاکنون ۱۲ هزار و ۲۴ واحد کسب و کار تسهیلات خود را با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از طریق بانک های عامل استان دریافت کرده اند./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار