کیومرث مظفری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: تا کنون میزان زیادی از مطالبات مراکز بهداشتی و درمانی پرداخت شده و مابقی هم به زودی پرداخت خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 22 December 2020

کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور کنترل بیماری کرونا اظهار داشت: تنها راه درمان این بیماری پیشگیری است و این سازمان افتخار دارد که در کنار کادر بهداشت و درمان خدمت رسانی به بیماران و بیمه شدگان تحت پوشش را به صورت ویژه در سال جاری انجام دهد.

وی افزود: کلیه افرادی که فاقد پوشش بیمه هستند می توانند تا پایان بیماری کرونا دفترچه رایگان بیمه همگانی سلامت دریافت کنند و از این جهت هیچ دغدغه ای وجود ندارد، افرادی که دفترچه بیمه دارند اما اعتبارشان پایان یافته به طور سیستمی تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تمدید اعتبار می شوند و در مراجعه به مراکز درمانی نیازی به تمدید دفترچه و پرداخت هزینه ندارند،  کد دستوری #1666* جهت اطلاع از تمدید دفترچه ها وجود دارد که با شماره گیری آن می توان از این موضوع آگاهی پیدا کرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال جاری به شکل ویژه ای پرداخت مطالبات مراکز بهداشتی و درمانی روستایی را در دستور کار خود داشته ایم به صورتی که تا پایان آذر ماه مطالبات این مراکز پرداخت شده و هزینه پزشکان، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و رادیولوژی هایی که از نسخه نویسی الکترونیک استفاده می کنند تا پایان آبان و 70 درصد بیمه خرداد ماه مراکز دانشگاهی پرداخت شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: این افتخار را داریم که به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره)، سازمان بهزیستی، افراد مجهول الهویه و زندانیانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه ای هستند خدمت رسانی کنیم و این افراد را از نظر هزینه، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهیم، همچنین طبق قراردادهایی که با مراکز ترک اعتیاد بسته ایم هزینه ترک اعتیاد افراد درگیر با این معظل در تعهد ما است تا هر چه سریعتر درمان و به آغوش خانواده بازگردند.

مظفری در پایان از زحمات کادر درمان تقدیر و تشکر به عمل آورد و از مردم خواستار رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تا نابودی ویروس منحوس کرونا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار