تعهد اشتغال شهرستان همدان در سالجاری ۶ هزار و ۲۹۶ نفر تعیین شده که تا کنون ۸۹ درصد آن محقق شده است.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 22 December 2020
تعهد اشتغال شهرستان همدان در سالجاری ۶ هزار و ۲۹۶ نفر تعیین شده که تا کنون ۸۹ درصد آن محقق شده است.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان از تحقق ۸۹ درصدی تعهد اشتغال خبر داد و گفت: تعهد اشتغال شهرستان همدان در سالجاری ۶ هزار و ۲۹۶ نفر تعیین شده که تا کنون برای ۵ هزارو ۶۰۶ نفر اشتغالزایی شده است.

 وی با تاکید بر پیگیری مستمر و موثر دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان در خصوص ثبت بهنگام آمار اشتغال دستگا‌های اجرایی در سامانه افزود: دبیرخانه کارگروه ضمن تماس تلفنی با نسبت به راستی آزمایی تعدادی از اشتغال‌های ثبت شده در سامانه اقدام و گزارشی در جلسه آتی ارایه نماید.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با اشاره به کسب رتبه نخست استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: ۳۷۷ طرح متقاضی تسهیلات اشتغالزای روستایی در شهرستان داشتیم که ۳۱۹ طرح مصوب و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی افزود: طرح‌هایی که به بانک‌ها معرفی شده و متقاضیان تاکنون موفق به اخذ تسهیلات نشده اند توسط دبیرخانه کارگروه و دستگاه‌های اجرایی ذیربط پیگیری و هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

محمدی با اشاره به پرداخت ۴۹۵ میلیارد ریال تسهیلات ویژه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان همدان تاکید کرد: میراث فرهنگی نسبت به پیگیری مشکلات هتل ها، مراکز اقامتی و فعال در بخش گردشگری جهت برخورداری از این تسهیلات اقدام نماید.

سرپرست فرمانداری همدان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی را فرصتی مغتنم دانست و تصریح کرد: بهره گیری بیشتر از این تسهیلات نیاز به تلاش و توجه بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد که انتظار داریم بویژه جهاد کشاورزی در این راستا فعالتر عمل کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان نیز خواستار توجه ویژه به اشتغالزایی آسیب دیدگان اجتماعی شد و گفت: اداره کل زندانها، کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند در این راستا با پیگیری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف خویش کمک کنند.

یزدان آزرمی افزود: در بحث ورزش و جوانان نیز تسهیلات اشتغالزایی در حوزه جوانان مورد تاکید است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار