معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی ایلام‌:
معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی ایلام‌ گفت: ۶ هزار نفر از مردم این استان طی ۹ ماهه امسال از خدمات خط اورژانس اجتماعی این اداره کل بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 22 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالصباح کارزانی اظهار داشت: امسال در مجموع هشت هزار و ۱۶۰ نفر از مردم این استان با خط تلفنی ۱۲۳ اورژانس اجتماعی این اداره کل تماس گرفته اند که 6 هزار تماس مرتبط بوده است.

وی افزود: مابقی تماس ها مربوط به سایر بخش های سازمان از قبیل توانبخشی، پیشگیری و سایر مراکز و بخش های درون سازمانی بوده که جهت دریافت خدمات خاص ارجاع داده شده اند.

معاون بهزیستی ایلام با ذکر اینکه بیشترین افراد تماس گیرنده با خط ۱۲۳ مربوط به زنان و دختران در معرض آسیب است، تاکید کرد: بیشترین زمان تماس در طول شبانه روز از ساعت ۹ لغایت ۱۸ بوده است.

کارزانی یادآور شد: اورژانس اجتماعی این اداره کل ۲۴ ساعته فعالیت داشته و مشاوران و مددکاران این مرکز در سه نوبت کاری صبح، عصر و شب مشغول ارایه خدمت به مراجعان هستند.

وی اضافه کرد: خط ۱۲۳ بصورت شبانه روزی کل استان را پوشش داده بطوریکه در صورت هرگونه تماس در کوتاه ترین فرصت با واحدهای مربوطه در شهرستان ها اقدام و ارجاع صورت می گیرد.

۳۸ هزار نفر در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار