سرپرست معاونت گردشگری استان البرز گفت: بیماری کرونا ۶۰ درصد دفاتر گردشگری و خدمات مسافرتی را در استان البرز غیرفعال کرد.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 21 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سعید دوستانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان البرز با وجود مکان‌های بکر گردشگری زمینه مناسبی برای توسعه در این حوزه را دارد، اظهار داشت: توسعه این بخش سبب رونق اقتصاد و اشتغال می‌شود.

وی بااشاره به فعالیت 142 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان، افزود: طرح ایجاد تشکل حرفه‌ای ویژه دفاتر گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز با بیان اینکه استان البرز از اولین استان‌هایی بود که بحث بنگاه محوری درآن مطرح شد، بیان کرد: در این طرح میزان تسهیلات ارائه شده به مجموعه داران افزایش پیدا می‌کند.

‌سرپرست معاونت گردشگری استان البرز با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز پذیرایی و اماکن تفریحی، آسیب جدی به حوزه گردشگری وارد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 60 درصد دفاتر گردشگری و خدمات مسافرتی در البرز غیرفعال هستند.

دوستانی خاطرنشان کرد:با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال، لازم است برنامه‌های حمایتی ازطرف نهادهای مربوطه از فعالان این حوزه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار