فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از توزیع پک ها غذایی بینِ خانواده ها مددجویان نیازمند به مناسبت شبِ یلدا خبر داد و گفت: این کمک ها همچنان ادامه دارد مردم می توانند از طریق کد دستوری# ۱۴۰۰۰۰۷*۴*۷۳۳*کمک ها خود را ارسال نمایند.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 20 December 2020

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بهزیستی به مناسبت شب یلدا با همکاری صدا و سیما و از طریق فضای مجازی ارتباطی بین مراکز شبانه روزی با کانون پروش فکری کودکان و نوجوان برقرار می کند.

وی افزود: تهیه مواد خوراکی برای شب یلدا، قصه گویی و داستان نویسی از دیگر برنامه ها این شب فرخنده است، به این صورت که در مراکز بهزیستی یک قصه گو از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق شبکه اجتماعی (اینستاگرام) و به شکل زنده و همزمان برای مراکز شبانه روزی قصه می گوید.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعدادی پک غذایی نیز بین خانواده ها نیازمند توزیع شده و تا فردا ادامه دارد، بعضی از مراکز روزانه بهزیستی نیز مشارکت ها مردمی را جذب و اقلام خوراکی را بین مددجویان جامعه هدف خود برای شب یلدا توزیع می کنند.

محمدی در پایان با اشاره به راه ها جذب کمک ها مردمی ابراز داشت: شماره حساب ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ نزد بانک مرکزی به نام بهزیستی استان کرمانشاه، کد دستوری و شماره تماس ۳۸۳۸۰۰۶۵-۷ جهت این کمک ها وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار