مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را گامی موثر و راهگشا در مسیر رفع بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال عنوان کرد و در این زمینه خواستار مشارکت بیشتر و همت والای مدیران اجرایی استان شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 19 December 2020

ضرورت اعمال مدیریت کارآمد در توسعه مشاغل خانگی

به گزارش «تابناک البرز» حسین فلاح نژاد موفقیت در این حوزه به ویژه در مناطق روستایی البرز را مستلزم همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی استان دانست.

وی ضرورت  تقویت باورهای فرهنگی و اجتماعی در ایجاد مشاغل خانگی و کاهش بیکاری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ایجاد خانگی با  تشویق و ترغیب مردم می تواند محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: همانگونه که در ستاد تسهیل استان با اختصاص وام به صنایع بزرگ و کشاورزی برای رفع مشکلات اقتصادی وارد صحنه شدیم ، ضروری است با اتخاذ تصمیم های کارآمد و اعمال مدیریت صحیح ، بستر را برای توسعه مشاغل خانگی و رفع مشکل بیکاری نیز مهیا کنیم.
فلاح نژاد افزود: باید این باور در استانمان حاکم شود که با گسترش مشاغل کوچک و بزرگ خانگی قادر خواهیم بود بخش عمده مشکلات اقتصادی در حوزه اشتغال و بیکاری را مدیریت و برطرف کنیم. 

ضرورت تجدید نظر درنگاه به مشاغل خانگی
وی با تاکید بر ضرورت تجدید نظر در نوع نگاه به مشاغل خانگی گفت: شاهد این واقعیت تلخ هستیم که در مواردی تصور و تلقی نسبت به مشاغل خانگی با بحث مهم  ایجاد اشتغال در این زمینه همخوانی ندارد.
وی ادامه داد: برای رفع این چالش ضروری است با برنامه ریزی فرهنگی از جمله معرفی نمونه‌های موفق کارآفرینی مشاغل خانگی ، بستر را برای ایجاد تحول در توسعه این مشاغل فراهم کنیم. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بضاعت وظرفیت های علمی جهاد دانشگاهی در اجرای طرح توسعه  مشاغل خانگی گفت: نگاه جهادی و عملگرایانه این مجموعه در تحقق اهداف این طرح ملی‌ را حرکتی راهگشا است.
فلاح نژاد افزود: امیداست همدلی و تلاش سازمان‌ های مرتبط،  گسترش و پایداری مشاغل خانگی در استان را به ارمغان آورد. 

طرح توسعه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی در کشور به اجرا درآمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار