فرمانده سپاه ایلام با بیان اینکه طرح فدک در راستای ایجاد زمینه های لازم برای اشتغالزایی بانوان بسیجی در سطح ایلام اجرایی می شود، گفت: اشتغال و تولید یکی از مهم ترین شاخصه های تحقق جهش تولید با توجه به ظرفیت های داخلی است.
کد خبر: ۹۲۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ 18 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ در نشست هماهنگی و هم افزایی طرح فدک، اظهار کرد: طرح فدک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با استفاده از ظرفیت بانوان بسیجی برای تقویت قطب های تولیدی و نقاط دارای مزیت تولید در استان اجرا می شود.

سردار  جمال شاکرمی با اشاره به حضور بانوان فعال بسیجی در طرح شهید«حاج قاسم سلیمانی» در امر غربالگری محله ها و مبارزه با کرونا، گفت: بسیج نمادی از اقتدار ملت همیشه در صحنه است که امروز در عرصه های مختلف علمی، جهادی، اقتصادی، محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم و سایر حوزه ها در حال خدمات رسانی به جامعه است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: بسیج در طول ۴۱ سال از عمر با برکت خود همواره عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است و هم اکنون هم در اجرای توسعه و ترویج مشاغل خانگی در نهضت سراسری جهش تولید نقش خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: تقویت کسب و کار برای بانوان نیاز به آموزش مهارت های تولیدی و مشاوره تخصصی در زمینه فروش محصولات تولیدی، سهولت در اعطای مجوزها و تسهیلات دارد و سازمان ها و ادارات ذیربط بایستی با هم افزایی و تعامل برای تحقق طرح نهضت سراسری جهش تولید تلاش نمایند.

گفتنی است این نشست با حضور نمایندگان ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی استان و هم چنین اقشار و رده های سپاه استان با دبیری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار شد./م

برچسب ها: سپاه ، اشتغال ، بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار