رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه وضعیت نارنجی کرونا فعالیت آرایشگاه های زنانه را همچنان متوقف کرده است، در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از شیوع کرونا، تا شرایط عادی کووید 19 در استان فعالیت این صنف تعطیل است.
کد خبر: ۹۲۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 14 December 2020
به گزارش «تابناک البرز» بهروز حصاری ضمن اینکه از مردم خواست فعالیت مخفیانه آرایشگاه ها را به شماره ۰۲۶۳۲۵۲۸۳۶۰ اطلاع دهند، گفت: بدون شک با توجه به اینکه این صنف اجازه بازگشایی واحدهای خود را ندارند در صورت مشاهده تخلف با صاحبان آنها برخورد جدی خواهد شد.
وی به فعالیت بیش از ۲ هزار آرایشگاه زنانه در استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: البته روزانه بیش از ۱۰۰ بازرس از معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز و اتحادیه های مختلف از واحدهای صنفی بازدید و تخلفات را بررسی خواهند کرد.
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، صنوف باید پیش از ساعت 21 نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام کنند، تصریح کرد: باتوجه به مصوباتی که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی وجود دارد چنانچه واحد صنفی  از این  قانون سرپیچی کند با آن برخورد می شود.
برچسب ها: آرایشگاه ، کرونا ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار