حسین عسگری با اشاره به اینکه بیش از ۲۱۰۰ دانش آموز اسدآبادی فاقد گوشی هوشمند و یا تبلت هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون توسط خیرین ۵۰ گوشی هوشمند و تبلت و ۲۰ دستگاه تلویزیون و دستگاه دیجیتال برای دانش آموزان نیازمند روستایی این شهرستان تهیه شده است.
کد خبر: ۹۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 13 December 2020
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از وجود ۲۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل به علت شرایط کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین عسگری با اعلام این مطلب افزود: این تعداد از دانش آموزان در سال‌تحصیلی جدید نسبت به ثبت نام خود در مدارس به علت شیوع کروناویروس اقدام نکرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان تعداد ۵۰ نفر پایه اول ابتدایی، ۹۰ نفر متوسطه اول هفتم، هشتم و نهم و تعداد ۱۵۰ نفر متوسطه دوم را شامل می‌شوند، خاطرنشان کرد: در رابطه با پایه اول ابتدایی توجیه والدین این بوده که با توجه به پایه اول بودن فرزندانشان باید با معلم و آموزگار خود دارای ارتباط عاطفی بوده و از طریق شبکه اجتماعی شاد این امکان میسر نیست و یادگیری دروس فرزندانشان را از طریق شبکه شاد مشکل خواهد کرد.

عسگری در ادامه میزان دسترسی دانش آموزان اسدآبادی به شبکه شاد را ۷۷ درصد و دسترسی معلمان اسدآبادی را ۹۵ درصد برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد از ۱۰۱ روستا، ۳۵ روستا دارای مشکل اینترنت بوده و دانش آموزان ۳۵ مدرسه روستایی نیز علاوه بر مدارس این تعداد فاقد گوشی همراه هوشمند هستند که مجموع تعداد دانش آموزان این ۷۰ روستا کمتر از ۴۲ دانش آموز است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۱۰۰ دانش آموز اسدآبادی فاقد گوشی هوشمند و یا تبلت هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون توسط خیرین ۵۰ گوشی هوشمند و تبلت و ۲۰ دستگاه تلویزیون و دستگاه دیجیتال برای دانش آموزان نیازمند روستایی این شهرستان تهیه شده است.

عسگری یادآور شد: با توجه به وضعیت موجود کرونا در حال حاضر برخی از دانش آموزان نیازمند به ویژه در سطح روستا‌ها که فاقد گوشی و تبلت هستند، برای آموزش نیازمند دستگاه هایی، چون دیجیتال، فلش، دستگاه پخش CD و DVD بوده که در راستای تهیه این موارد برای دانش آموزان خیرین و افراد خیرخواه از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار