نماینده ولی فقیه در تذکری دوباره به مسوولان ارشد استان البرز گفت: محکومین فتنه ۸۸ دیگر حتی صلاحیت تصدی سرپرستی مناصب را هم ندارد.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 12 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه مکتوب جمعه این هفته نوشت: درباره عزل و نصب‌ها فراوان گفته‌شده در این نوبت هم چون دیدم در منطقه‌ای کسی جدیداً منصوب شد،امام‌جمعه محترم، نماینده محترم، مسئولین آن منطقه، ورود کردند و تذکر دادند. 
نیروهای ارزشی ورود کردند و تذکر دادند. خود بنده هم قبل از اینجا تذکر داده بودم و توجه نشد لازم دیدم در اینجا بیان کنم. البته پیامی هم توسط واسطه‌ای که پیام‌ها را می‌رساند به وزیر محترم کشور فرستادم.
در زمان معارفه آقای استاندار و بعد در جلسات دیگر عرض کردم بنده اگر در موضوعی به مصلحت کوتاه بیایم و یا با دیده اغماض نگاه کنم در مورد فتنه اصلاً کوتاه نخواهم آمد و باکسی دراین‌باره رودربایستی ندارم چون ظلمی که در آن زمان به انقلاب و نظام و خون شهدا و رهبری شد جائی برای چشم‌پوشی نمی‌گذارد و این افراد اگر پشیمان شده و توبه کرده باشند، توبه و پشیمانی آن‌ها قبول اما نباید مسئولیت داشته باشند اما متأسفانه آقایان خیال می‌کنند این حرف‌ها شوخی است.
وقتی همه ما و آقای رئیس‌جمهور از وحدت و یک‌صدایی می گوئیم نباید در عمل در مسیر دیگری حرکت کنیم که صدای نیروهای ارزشی و بدنه مردم را درآوریم و حاشیه‌سازی شود. این‌همه مشکلات در منطقه داریم، آن‌ها باید حل شود.
کسی که در جریان فتنه بوده مدتی هم به زندان افتاده بیایم او را مسئولیت بدهیم و بعد بگوئیم او را سرپرست گذاشته‌ایم و سرپرست استعلام از دستگاه امنیتی و کذا و کذا نمی‌خواهد و متأسفانه به نصح مشفقانه هم گوش نمی‌دهند. به‌هرتقدیر اینجا اعلام می‌کنم و تأکید می‌کنم استاندار محترم هرچه زودتر اقدام لازم را نسبت به این انتصابی که داشتند بکنند و بیشتر از این برای نظام و انقلاب حاشیه و هزینه درست نکنند تا امروز موارد فراوانی را به دیده اغماض نگاه کردیم و خلاف واقع گوئی و وعده هائی که داده‌شده و عمل نشده را کوتاه آمدیم .
بعضی از مسئولین که اشتباهات آن‌ها و عدم حضورشان در مسئولیتشان محرز بوده و باید نباشند و متأسفانه در جای دیگر به کار گرفته شدند، همه این‌ها را کوتاه آمدیم. اما در مورد فتنه هرگز کوتاه نمی‌آییم و شوخی هم باکسی نداریم. این‌همه کار روی زمین‌مانده در این استان هست و این‌همه جوان آماده کار و فعالیت، حتماً باید با جناح‌بازی و راضی کردن این‌وآن به افراد مسئولیت داد. به خودتان بیایید. این چند ماه باقی‌مانده از دولت را سعی کنید با مدارای با مردم و کمک به حال مردم رفتار کنید.

آیت الله حسینی همدانی گفت: بودجه‌ای که برای پارک علم و فن‌آوری استان برای سال ۱۴۰۰ تخصیص داده‌شده به نظر درست نیست و باید بروز شود و قطعاً در شان استانی که سر در ورودی آن نوشته‌شده به قطب علم و فن‌آوری خوش‌آمدید نیست.

مسئولین بزرگوار بخصوص نمایندگان محترم دنبال کنید که این مطلب اصلاح شود که قطعاً آثار فراوان اقتصادی و تولیدی و اشتغال برای استان دارد. به‌خصوص که ما دچار بیکاری هستیم. بحث تولید زمینه‌های فراوانی دارد که دانش‌بنیان‌ها می‌توانند کارهای فراوانی را انجام دهند و در توسعه استان مؤثر باشند.

وی افزود: ۲۷ آذر را روز جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری هم نامیده‌اند. درست همان روزی که شهید مفتح را با افراطی‌گری و خشونت که یکی از فرزندان این سرزمین و تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت و تحصیل‌کردگان دانشگاه بود، با ناجوانمردی تمام به شهادت رساندند به دستور اربابان مستکبرشان این منافقین کوردل از خدا بی‌خبر. خوی استکباری این است که با علم و تفکر و دانش مقابله کند .

اخیراً هم دیدید شهید عزیز ما را شهید فخری زاده را دشمنان انقلاب و اسلام و علم چگونه به شهادت رساندند.  خدای تعالی بر درجات همه شهدا در عرصه‌های مختلف بیفزاید و ما را در ادامه مسیر این بزرگواران موفق بگرداند.

مطلب دیگر اینکه باید خوب حرکات رئیس‌جمهور جدید آمریکا را رصد کرد که تا تثبیت شود و تصویب شود و قطعی شود کسی که هنوز در مسند ننشسته شروع کرده است بر شرط و شروط گذاشتن درباره مسائل منطقه‌ای و موشکی ما. و متأسفانه در داخل هم آقایان هم انگار گوشی برای شنیدن ندارند و حرف خود را تکرار می‌کنند.

در این دوره بازی دور جدیدی به وجود آمده و تمام تلاش را می‌کنند تا ایران کاملاً از کار بیفتد و نه برای خودش و نه در منطقه قدرتی نداشته باشد و این را خودشان هم می‌گویند پس دنبال تکرار خسارت دیگری نباشید.

آقا فرمودند باید قوی باشیم و این قوت با یک‌صدایی و هم‌صدایی محقق می‌شود نه با اعمال سلیقه و نه با گفتن حرف‌هایی که گرا به دشمن می‌دهد و دشمن را بر ما جری می‌کند و نقطه‌های نفوذ دشمن را آشکار می‌کند.

در سیاست خارجی که ارتباط مستقیم با استقلال و عزت کشور دارد تنها صدا صدای رهبری است که باید گوش‌داده شود. و ایشان مکرر فرموده‌اند حرف از مذاکره و تسلیم دیگر تمام‌شده است. با تبعیت از منویات رهبری و با قاطعیت دنبال عزت اسلام و ایران باشید و منافع ملی را به خاطر امیال نفسانی چوب حراج نزنید.

بدانید که اگر در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب حرکت کنید از پشتیبانی مردم بهره‌مندید و خون شهدا به یاری شما خواهد آمد و غالب و پیروز در همه عرصه‌ها خواهید بود.

در بحث انتخابات که چند جلسه‌ای است نکاتی گفته می‌شود باید عرض کنم. مردم باید مواظب باشند و نگذارند تکرار شود. و فرصت ندهند به افرادی که سالیان متمادی مسئولیت داشته‌اند و عملکرد آنان مبین فکر و اندیشه آنان است و شهری که می‌توانست یکی از زیباترین مناطق کشور باشد با طراوت و شاداب با فضای سبز و مفرح و درعین‌حال از الزامات شهری به بهترین شکل بهره‌مند باشد اما نشده است و این نتیجه عملکرد جریاناتی بوده که دائم کارها دستشان بوده و دست‌به‌دست شده و امروز هم احساس پدرخواندگی دارند و جلسه می‌گذارند و بعض مسئولین که نقش خواهند داشت در آینده در انتخابات، در این جلسات شرکت می‌کنند.

باید نگذارید که دوباره این‌ها سرکار بیایند. البته در این سال‌ها حرکت‌های فراوانی در بهبود وضعیت کرج و استان شده است درراه‌ها و معابر و میدان‌ها و امثال این‌ها. من روح کلی جریان را عرض می‌کنم و با جزئیات کاری ندارم.

باید بگردید افراد جوان باصلاحیت دغدغه مند کار بلد متعهد و متدین را پیدا کنید و با آنان صحبت کنید که خود را آماده پذیرش مسئولیت کنند و الا تغییر کارسازی در وضعیت پیدا نمی‌شود اگر شما بی‌توجه باشید و اقدام درستی نداشته باشید.

نکته دیگر اینکه باید به وضعیت آثار فرهنگی و تاریخی قبل از اینکه در معرض از بین رفتن قرار بگیرند رسیدگی، بازسازی و مرمت شوند. جریان پل عباسی تذکر خوبی است که علاج را قبل از واقعه کنید. ما آثار تاریخی و فرهنگی فراوانی را در استان داریم که باید دقت شود و حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار