رییس پلیس راه:
رییس پلیس راه ایلام گفت: بنا بر مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در شهرهای قرمز و نارنجی استان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 11 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: رانندگان تا عادی شدن وضعیت استان، از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: بنا بر مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها، هر گونه رفت و آمد به اماکن متبرکه و آرامستان ها در روزهای پایانی این هفته ممنوع بوده و با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد می شود.   

وی افزود: دوربین های ثبت تخلف در همه محورهای مواصلاتی استان در راستای اجرای محدودیت های تردد کرونایی توسط پلیس راهور ناجا فعال شده است و تخلف خودروها را به صورت خودکار اعمال قانون می کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: هدف از اجرای محدودیت های تردد، صرفا برای سلامت خانواده ها و شهروندان بوده و لازم است  مردم با رعایت این محدودیت ها با عوامل پلیس راه همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، شهرستان های چرداول و آبدانان در وضعیت قرمز، هلیلان و دهلران زرد و مابقی شهرستان ها نارنجی هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار