دبیرشورای مبارزه به مواد مخدر استان زنجان،از اجرای طرح یاریگران سلامت در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: استان در اجرای این طرح جزو هفتمین استان برتر کشور است.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 10 December 2020

در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از اجرای طرح یاریگران سلامت در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: فاز اول این طرح مهرماه سال گذشته همزمان با سراسر کشوری در استان زنجان برگزار شد.

دبیرشورای مبارزه به مواد مخدر استان زنجان،  با اشاره به اینکه در فاز نخست این طرح 20 درصد مدارس استان زنجان تحت پوشش این طرح هستند، گفت: استان زنجان در اجرای این طرح جزو هفتمین استان برتر سطح کشور است.

به گفته او ، فاز دوم این طرح در 12 آذرماه امسال کلید خورده و در حال حاضر این طرح در استان زنجان از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: در حوزه کشف مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی در سطح استان زنجان انجام شده است.

سعید بابایی به کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و 30 کیلوگرم هروئین از توزیع کنندگان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بازدید از گلخانه‌های فعال و غیرفعال سطح شهر زنجان به صورت سرزده انجام می‌شود.

او با یادآوری اینکه از مزارع ذرت و آفتاب گردان نیز بازدید می شود، ادامه داد: در یکی از این مزارع 57 کیلوگرم مواد روان گردان گل کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان به افزایش کشفیات مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: امسال یک تن و 374 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک تن و 282 کیلوگرم بود.

بابایی به دستگیری 2 هزار و 588 نفر عوامل مرتبط با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته تعداد دستگیر شدگان 2 هزارو 436 نفر بودند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه به فعالیت های سپاه در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مبارزه با مواد روان گردان گل مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

ابوالفضل طهماسبی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در قالب‌های طرح کرامت و جواد الائمه در استان اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار