مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: آموزش و پرورش استان در بحث اقامه نماز مدارس رتبه نخست کشور را کسب کرده و در سطح استان نیز به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 09 December 2020
به گزارش مهر، محمد پورداود در شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های حوزه نماز، قرآن و عترت در شرایط فعلی اظهار کرد: طرح هر خانه یک دارالقران، بارگذاری روزانه یک جز قرآن به صورت فایل صوتی به همراه شرح و تفسیر یکی از آیات شاخص قرآن، طرح حفظ جز سی ام قرآن کریم با شعار هر روز یک صفحه قرآن با یادگیری در فضای مجازی و پویش مردمی کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان به مرکزیت مراکز دارالقرآن‌ها از جمله این طرح‌ها و برنامه‌ها بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: آموزش و پرورش استان در بحث اقامه نماز مدارس رتبه نخست کشور را کسب کرده و در سطح استان نیز به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است.

وی در ادامه بسته تحولی سواد و زندگی در حوزه سوادآموزی را از جمله برنامه‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان خواند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۹ مرکز یادگیری محلی در سطح استان فعال هستند که دو مقوله علم و مهارت آموزی در این مراکز دنبال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان، گفت: در استان همدان ۴۲ درصد رشته‌ها به فحک اختصاص یافته است که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

پورداود با بیان این که آموزش و پرورش استان به لحاظ فعالیت دانش آموزان در شبکه شاد جایگاه ششم کشور را کسب کرده است، تصریح کرد: با تلاش و همت مثال زدنی معلمان عزیز، روند آموزش در سطح استان با قوت ادامه دارد و در نقاط مختلف از جمله مناطق کمتر توسعه یافته، محتوا‌های آموزشی به شیوه‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پویش کمک‌های مومنانه در سطح استان، خاطرنشان کرد: به همت فرهنگیان و خیّرین نیک اندیش برای تعداد زیادی از دانش آموزان کم برخوردار گوشی و تبلت تهیه و اهدا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار