مدیرکل بهزیستی فارس گفت: کاهش سن مصرف مواد مخدر، بزرگترین آسیب اجتماعی جامعه امروز است.
کد خبر: ۹۲۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 08 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدصادق کشفی‌نژاد در دیدار با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس، اظهار کرد: لازم است برای نسل جدید برنامه ریزی کرده و تلاش کنیم تا نسل قوی و قدرتمندی برای آینده تربیت شود.

او با تاکید بر اهمیت پیشگیری در برنامه‌های بهزیستی گفت توجه به نسل پایه، پیشگیری و آموزش می‌تواند بسیاری از هزینه‌های ناشی از آسیب‌های اجتماعی در آینده را کاهش دهد و نسل قوی و سالمی را تربیت کند.

کشفی‌نژاد با بیان اینکه اجرای طرح آموزش و پیشگیری از محلات، یک برنامه مهم و زیربنایی است، بیان کرد: علاوه بر تداوم آموزش و پیشگیری باید جامعه هدفی که هم اکنون در مراکز نگهداری قرار دارند مدام رصد شده و رها نشوند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم تدوین نقشه راه مسیر صحیح زندگی برای معتادان پس از ترک اعتیاد، گفت: قرار دادن افرادی که به دنبال ترک اعتیاد هستند در مسیر صحیح زندگی، بهترین راه برای عدم بازگشت آنان به اعتیاد است.

اسماعیل اکبری افزود: برای اینکه آموزش و هزینه‌های انجام شده در مراکز نگهداری معتادان اثر بخش باشد نیاز است تا کار به افراد متخصص واگذار و بستر مناسب آن فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار