مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه تلاش لازم برای تامین ابزارهای آموزش مجازی برای دانش آموزان البرزی صورت گرفته، اظهار کرد: هر چند تا کنون برای هزار نفر از دانش آموزان مناطق محروم استان تبلت تهیه شده تا بتوانند آموزش‌های خود را بدون دغدغه پیگیری کنند، ولی حتی اگر یک دانش آموز هم نتواند به آموزش‌های مجازی دسترسی داشته باشد  قابل توجیه نیست.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 08 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی گفت: البته آموزش غیرحضوری صرفا مجازی نیست و راه‌های دیگری از جمله استفاده از پک‌های آموزشی، استفاده از برنامه‌های آموزشی صدا و سیما و... برای تداوم فرایند آموزش دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به گلایه برخی از دانش آموزان و والدین از وجود اشکالاتی در شبکه شاد توضیح داد: درست است اشکالاتی در شبکه شاد از جمله ضعف در سرعت اینترنت و پهنای باند در برخی ساعات وجود دارد ولی اگر این شبکه برای آموزش نبود گزینه بهتری داشتیم؟

این مسئول اضافه کرد: با اقداماتی که همراه اول انجام داده و اصلاحاتی که در شبکه شاد انجام  شده به نظر می‌رسد مشکلات به مرور حل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه امتحانات نیمسال اول برخی پایه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: برای پایه‌های نهم و دوازدهم که با بحث انتخاب رشته و شرکت در آزمون سراسری درگیر هستند تصمیم بر حضوری بودن امتحانات نهایی است.

قاسمی تاکید کرد: زمان برگزاری این امتحانات ممکن است بر اساس تصمیم جدید ستاد ملی کرونا تغییر کند که در صورت تغییر، به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار