معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی در این استان، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 07 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، «علی محمد غلامی» افزود: با توجه به سیاست های ابلاغی سند تحول بنیادین و راهبردهای کلان آموزشی از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، «دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان» در سال تحصیلی جاری، به مناظق پانزدهگانه آموزشی استان ابلاغ شد.
وی یادآورشد: به همین منظور، با در نظر گرفتن اهمیت ثبت نام نوآموزان در پیش دبستانی و اینکه دوره پیش دبستانی یکدوره رسمی می باشد، آن دسته از نوآموزان پیش دبستانی که به هر دلیلی امکان ثبت نام و استفاده از آموزش در مدارس پیش دبستانی را ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات تابعه و ثبت نام از آموزش مجازی و غیرحضوری رایگان طبق برنامه پوشش سراسری از آموزش بهره مند شوند .
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی افزود : براین اساس کلیه نوآموزان با مراجعه به ادارات آموزش وپرورش مناطق با در دست داشتن کپی شناسانامه وکارت ملی نوآموزان و والدین می توانند نسبت به ثبت نام ودریافت محتوای آموزشی اقدام کنند .
وی گفت: برنامه آموزش و یادگیری پیش‌دبستانی مجازی از مهر ماه در سراسر کشور و از طریق مدرسه تلویزیون ایران ، صداوسیمای استان‌ها و شبکه شاد است.
غلامی افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ متأسفانه شاهد کاهش ثبت نام نوآموزان در دوره پیش دبستانی هستیم که در حال حاضر با توجه به اجرای طرح پوشش سراسری پیش دبستانی و ارائه آموزش های مجازی و غیرحضوری توانسته ایم گامی بزرگ در این زمینه برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار