در دیدار مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان با رییس بهزیستی لنده عنوان شد؛
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده خبر داد مهمترین نیاز جامعه هدف بهزیستی محقق و بنیاد مستضعفان در بحث احداث مرکز توانبخشی شهرستان به کمک بهزیستی میآید.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 07 December 2020
مسئول  نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در لنده با رییس و کارشناسان اداره بهزیستی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده، مهندس مرادی پور در این دیدار ضمن قدردانی از  زحمات پرسنل پرسنل  بهزیستی لنده اظهار داشت؛ فلسفه ی وجودی بنیاد مستضعفان حمایت از محرومین و مستضعفین است که طی سالهای گذشته بهزیستی و جامعه هدف آن در زمره اولویت های برنامه های حمایتی بنیاد بود و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود؛ در جریان ۳ سال استقرار بنیاد مستضعفان در لنده ضمن کمک های متمرکز در سطح کشور کمک های موردی خوبی از طریق نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان نیز شده است که از جمله آن کمک ۱۵۰ میلیون تومانی به اداره بهزیستی بود که با هدف تامین تجهیزاتی چون تخت، سمعک و عصا انجام گرفت و این تجهیزات در سال گذشته تحویل مددجویان داده شد.

مهندس مرادی پور دیگر اقدام حمایتی از جامعه هدف بهزیستی را تجهیز کامل مرکز توانبخشی “بچه های آسمان” عنوان کرد و گفت در دو مرحله نیز ۸۰ میلیون تومان به این مجموعه کمک شد تا ضمن اشتغالزایی از ظرفیت آنان جهت زیبا سازی معابر شهر استفاده شده باشد.

ساخت مرکز توانبخشی معلولان در لنده با مشارکت بنیاد مستضعفان+لنده

مهندس مرادی همچنین به حمایت از معلولین در طرح کمک های مومنانه (توزیع بسته های حمایتی) اشاره و گفت؛ در این ایام معلولین از جمله جامعه هدف بنیاد بودند که به خانواده های همه آنها بسته های حمایتی و کمک های نقدی رسید.

ایشان در ادامه تشریح اقدامات در این حوزه به موضوع مسکن اشاره و گفت؛ در ۳ سال گذشته در بحث احداث مسکن معلولین با بهزیستی لنده مشارکت داشتیم و ضمن آن در برنامه جدید بنیاد همه افراد معرفی شده از سوی بهزیستی به تهران معرفی که انشالله مشمول کمک های بلاعوض (۳۰ تا ۵۰) بنیاد مستضعفان در بحث مسکن خواهند شد.

مهندس مرادی پور در بخش پایانی سخنان خود به مهمترین نیاز جامعه هدف بهزیستی یعنی احداث مرکز توانبخشی اشاره و گفت؛ کارهای اداری این پروژه انجام و خوشبختانه از جمله ی پروژه های است که با احداث آن موافقت و انشالله در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز میشود.

در این دیدار زکی نژاد رئیس بهزیستی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر و کارشناسان نهاد آبادانی و پیشرفت لنده وجود و استقرار بنیاد در لنده را عامل تسریع در بسیاری از امورات فرهنگی، عمرانی و اقتصادی عنوان و گفت دعای خیر مجموعه بهزیستی پشت سر همه کسانی است که به جامعه هدف ما کمک میکنند.

ساخت مرکز توانبخشی معلولان در لنده با مشارکت بنیاد مستضعفان+لنده

رئیس بهزیستی لنده با اشاره به اقدمات مختلف حمایتی بنیاد مستضفان از جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت؛ همه اقدامات بنیاد در لنده ( تجهیز مرکز توانبخشی، کمک های موردی از معلولین و خانواده های آنان، مشارکت در ساخت مسکن، و تامین تجهیزات برای معلولین) قابل تقدیر است و امروز با خبر موافقت احداث مرکز توانبخشی باید گفت که مهمترین نیاز جامعه هدف ما در لنده محقق میشود و این نگاه جای تقدیر دارد.

تصاویر تکمیلی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار