مدیرکل بهزیستی استان کردستان خبر داد.
سیدصباح قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۴ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی و دیگر نهاد‌های انقلابی به مددجویان استان واگذار شده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 06 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از کُردتودی،  امروز آیین واگذاری هزار و ۹۴۳ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور برگزار شد و سهمیه استان کردستان از افتتاح‌های همزمان کشوری ۴۶ واحد بود.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان در مراسم افتتاح این واحد‌های مسکونی اظهار کرد: در سال ۹۹ ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان هدف گذاری شده بود که خوشبختانه تاکنون فراتر از این هدف گذاری موفق به واگذاری ۳۶۴ واحد مسکونی شده ایم.

سیدصباح قریشی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۰۴ واحد به توان بخشی، ۵۶ واحد به اجتماعی و ۵ واحد نیز به بهبود یافتگان اعتیاد در استان واگذار شده است.

وی افزود: برای ساخت این واحد‌های مسکونی در مناطق شهری ۱۴۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی ۸۵ میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، انجمن خیرین مسکن ساز، سازمان برنامه و بودجه و بهزیستی هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ۶۸۸ واحد مسکونی دیگر نیز در دست اقدام است که تاکنون ۱۶۰ واحد آن به مرحله نازک کاری رسیده است، ۱۴۵ واحد در مرحله اسکلت فلزی، ۶۲ واحد در مرحله پی سازی، ۲۲۸ واحد در مرحله صدور پروانه و ۱۲۳ واحد نیز در مرحله واگذاری زمین هستند.

منبع:کورد تودی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار