رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش درخصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 06 December 2020

به گزارش تابناک سمنان خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون‌های دانش آموزان، اظهار کرد: در هر شرایطی برگزاری امتحانات داخلی دانش آموزان طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش بر عهده مدرسه است.

او ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی برگزاری آزمون حضوری یا غیرحضوری برای امتحانات بستگی به شرایط منطقه‌ای که مدرسه در آن واقع شده است، دارد.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش تصریح کرد: شورای مدرسه می‌تواند طبق شرایط امکان برگزاری آزمون حضوری یا غیرحضوری از طریق شبکه شاد یا سایر بستر‌های آموزش مجازی را داشته باشد.

ساکی بیان کرد: برای آزمون پایه نهم امتحانات نیمسال اول داخلی است و امتحانات پایان سال به طور حضوری و نهایی خواهد بود.

او اظهار کرد: برگزاری آزمون پایه‌های دوازدهم و نهم برای پایان سال در خرداد ماه خواهد بود که زمان دقیق آزمون بستگی به شرایط عمومی کشور از نظر شیوع ویروس  کرونا دارد.

ساکی با اشاره به روند برگزاری آزمون بزرگسالان، گفت: حدود ٧۶ هزار و ٧٠٠ نفر در دی ماه آزمون حضوری خواهند داشت. تفاوت در آزمون دی با خرداد در این است که دانش آموزان در همه دروس شرکت نمی‌کنند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون‌های داخلی طبق آیین نامه از اول تا پایان دی ماه است و آزمون حضوری بزرگسالان هم از ١۵ دی ماه خواهد بود که اجرای برنامه آزمون حضوری منوط به صدور مجوز ستاد کروناست و هنوز تعیین تکلیف نشده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار