فرو ریختن بخشی از پل دختر کرج، پای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به استان البرز کشاند.
کد خبر: ۹۲۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 06 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی اصغر مونسان در بازدید از پل تاریخی کرج ضمن تاکید بر حفاظت ویژه از این پل گفت: برای حفظ این پل تاریخی دستورهای لازم داده شد تا در شرایط بارندگی میزان خرابی و فرو ریختگی بیشتر از این نشود.
وی افزود: 500 میلیون تومان بودجه از محل اعتبارات استانی برای مرمت این پل اختصاص داده شده که در صورت نیاز اعتبارات بیشتری تامین خواهد شد تا کارشناسان ضمن سبک سازی این پل، این یادگار ارزشمند دوره صفوی را در کرج حفظ کنند.
وزیر میراث فرهنگی همچنین در آیین گشایش فروشگاه صنایع دستی کرج حضور یافت و گفت: استان البرز به لحاظ ظرفیتهای تاریخی و طبیعی و همچنین تولید صنایع دستی فاخر بسیار غنی است اما در زمینه جذب گردشگر ناکام بوده است که برای تقویت صنعت گردشگری البرز، توسعه زیرساختهای لازم در دستور کار است و در همین راستا از طرح هتل 5 ستاره در ورودی جاده چالوس حمایتهای ویژه ای صورت گرفته تا این طرح به زودی به مرحله بهره برداری برسد.
وی همچنین توسعه مراکز اقامتی روستایی در البرز را از برنامه های مهم برای توسعه زیرساختهای گردشگری البرز معرفی کرد و افزود: از راه اندازی مراکز بوم گردی حمایت می کنیم تا گردشگران بتوانند ضمن بهره مندی از ویژگیهای طبیعی البرز، در توسعه پایدار و رونق اقتصاد گردشگری البرز سهم داشته باشند.
وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است تا مسافران عبوری از البرز ، این استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار