سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: بیمه تامین اجتماعی به زوج‌های جوان با ارائه عقدنامه شان تحت شرایطی پاداش نقدی می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 05 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» ابوالحسن قورچیان گفت: اگر طی پنج سال گذشته مرد و خانمی تا تاریخ عقدشان سابقه دوسال پرداخت حق بیمه را داشته باشند، بیمه تامین اجتماعی به اندازه حقوق یک ماه این افراد را به عنوان پاداش ازدواج به حساب شان واریز خواهد کرد و مدارک مورد نیاز برای ثبت این پاداش، ارائه اصل شناسنامه افراد، عقدنامه و دفترچه بیمه است.

او همچنین افزود: با توجه به حذف نیاز به دفترچه درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در چند ساله اخیر و فراهم شدن امکان نسخه‌نویسی الکترونیک در این مراکز، در صورت مراجعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به این مراکز درمانی، مطابق روال قبلی نیازی به ارائه دفترچه نخواهد بود و تنها ارائه کارت ملی یا اعلام کد ملی برای ارائه خدمات کافی خواهد بود.

قورچیان گفت: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که اوراق دفترچه درمانی آن ها در این ایام به اتمام رسیده یا می‌رسد، لازم نیست برای دریافت دفترچه درمانی جدید به شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی مراجعه کنند و در صورت نیاز به خدمات تشخیصی و درمانی و مراجعه به پزشک، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه‌شده است و یا ارائه کارت ملی دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار