مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت : از ابتدای امسال از ۶۲۰ واحد مسکونی تعهد شده ، ۳۰۰ واحد به مددجویان این نهاد واگذار شده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 02 December 2020

 علیرضا وارثی در نشست مجازی با خبرنگاران افزود: ۳۲۰ واحد باقی مانده هم تا واگذاری ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی قزوین پایان سال به متقاضیان واگذار می‌شود.

 به گفته او ،در تحویل واحد‌های مسکونی به جامعه هدف، خانوار‌های فاقد مسکن دارای ایتام زیر پوشش ، خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول شهری و روستایی ، سرپرستان خانوار دارای معلولیت خیلی شدید ، زنان سرپرست خانوار و سایر معلولان و مددجویان عادی در اولویت هستند.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: از ابتدای امسال ۲۰۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده و برای تحقق سایر واحد‌های باقی مانده اعتبار بیش از یک میلیارد تومان لازم است.

وارثی در ادامه افزود: بهزیستی برای ایجاد ۷۱۰ شغل در سال جاری برای مددجویان این نهاد تعهد کرده که تاکنون ۴۶۸ شغل محقق شده است.

 او با بیان اینکه ۳۳۹ مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارد، گفت:  از این تعداد  ۵۰ مرکز به علت شیوع کرونا در حالت تعلیق و تعطیلی موقت است.

مدیر کل بهزیستی استان به پویش  پازل همدلی اشاره کرد و گفت : خیران در این پویش ۱۳ هزار و ۳۳۰ قطعه پازل همدلی (قیمت هر پازل ۱۰ هزار تومان) معادل ۱۳۳ میلیون تومان  برای تهیه لوازم التحریر خانوار‌های نیازمند خریداری کردند.

 ۲۵ هزار و ۴۶۰ معلول در استان از حمایت بهزیستی بهره‌مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار