مدیرکل آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح راهیان‌نور مجازی ویژه دانش آموزان خبر داد و گفت: راهیان‌نور مجازی در شبکه شاد بارگذاری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 30 November 2020

راهیان‌نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می شود/ راهیان‌نور مجازی دانش آموزان در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی سیره شهدا را سرچشمه زلال خوبی‌ها دانست و گفت: آشناسازی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت محقق نمی شود؛ مگر اینکه اجرای برنامه های فرهنگی همچون راهیان‌نور را با جدیت دنبال کنیم.

این مسئول، حضور دانش آموزان در صحنه های نبرد دوران دفاع مقدس را گامی در راستای معرفی شهدا دانست و اظهار کرد: دانش آموزان با عشق و علاقه به فرهنگ ایثار و شهادت کیلومترها طی می کردند تا در سرزمین های مقدس جبهه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف اعزام زائران سرزمین نور به منظور حفظ سلامت مردم، افزود: راهیان‌نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می شود و لذا راهبرد را برای زنده‌ نگه‌داشتن نام مقدس راهیان‌نور تغییر دادیم.

قاسمی در ادامه به اجرای طرح راهیان‌نور مجازی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح راهیان نور مجازی ویژه دانش آموزان یک کار بزرگ فرهنگی است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بر اهمیت فضای مجازی تأکید فرمودند، با استفاده از ظرفیت فضای مجازی راهیان‌نور را به خانه ها می بریم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: راهیان‌نور مجازی دانش آموزان در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد تا دانش آموزان بتوانند بهره معنوی لازم را از این برنامه ببرند.

وی رمز عملیات راهیان‌نور مجازی را «یا فاطمه معصومه(س)» بیان کرد و گفت: به تأسی از حضرت معصومه(س) که برای حمایت از برادر و امامش به ایران آمد، ما نیز باید پیرو ولایت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار