در اجـرای بخشنامه معاون اول قوه قضائیه و عدم ایجاد وقفه در دادرسی و رسیدگی پرونده‌های قضایی، خدمات‌ در همه واحدهای قضایی استان تا اطلاع بعدی به شرح زیر می باشد.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 29 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» سامانه نوبت‌دهی اینترنتی شعب و دفاترخدمات الکترونیک قضایی به نشانی adliran.ir از امروز یکشنبه 9 آذر 1399 هرگـونه مراجعه به واحـدهای قضایی و دفاتر خـدمات الکترونیک بعد از دریافت نوبت از این سامانه یا با احضاریه کتبی شعب، امکان پذیر است.
سـامانه تلفن گـویا با شماره‌های 32561751 و 32561756 و سامانه‌های پیامکی با شماره‌های 5000129 و 50009129 آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و ارائه پاسخ غیرحضوری در کمتر از 24 ساعت به مراجعین است.
اصحاب دعوا، کارشناسان، وکلا و نمایندگان قانونی ایشان لازم است هرگونه لایحه، اسناد و ادله را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارسال نمایند.
کلیه وکلا، کارشناسان و نمایندگان حقوقی محترم می‌توانند با مراجعه به نشانی adliran.ir دادخواست ثبت کنند و لوایح خود را به مراجع قضایی ارائه کنند.
دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان‌های استان نیز مستقر هستند بنابراین خانواده زندانیان از مراجعه به مراجع قضایی خودداری نموده و از این دفاتر لوایح و درخواست های خود ارسال کنند.
همه اصحاب دعوا می توانند با مراجعه به نشانی adliran.ir در قسمت اطلاع رسانی به اشخاص حقیقی از روند پرونده خود در واحدهای قضایی مطلع شوند.
کلیه اصحاب دعوا که دارای حساب کاربری «ثنـا» هستند، برای دریافت اوراق قضایی خود به نشانی adliran.ir بخش ابـلاغ الکـترونیک مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار