رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز با بیان اینکه طی هفته گذشته ۳۴ نفر براثر استنشاق منوکسید کرین در استان مسموم شدند، گفت : مردم در کنار مهار کرونا، موضوع نصب صحیح وسایل گازسوز را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 29 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر مهرداد بابایی گفت : آمار مسمومیت با گاز منوکسید کربن طی هفته  گذشته بیانگر روند افزایشی این حوادث بوده به طوریکه در این مدت ۳۳  نفر مسموم و یک نفر جان باخت که این روند نگران کننده است.

وی بیان داشت: از مجموع این تعداد ۱۷ نفر مسموم و تنها فرد  فوتی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز بوده است که انتظار می رود نصب دودکش های وسایل گاز سوز توسط کارشناسان انجام شود.  

بابایی گفت: هفته گذشته کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۱۱ هزارو۲۸۲ تماس تلفنی مردمی بودند که به سه هزارو ۴۲۳ ماموریت امدادی انجامید؛ ۲۰۷ مورد از این ماموریت ها ترافیکی و سه هزارو ۲۱۶ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

۲ هزارو ۹۰۸ نفر در این ماموریت ها از  خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این تعداد یک هزارو ۸۵۵ نفر در محل  درمان و ۹۵۴ نفر به بیمارستان ها منتقل شدند.

همچنین تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ طی هفته اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۷۱۲ مورد بود که این آمار از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون به ۲۱ هزارو ۲ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار