فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: انجام مشاوره در خصوص پیشگیری از کرونا و رعایت موارد بهداشتی، توزیع ماسک رایگان، ویزیت رایگان بیماران و... از جمله برنامه‌های کاروان آوای خدمت در ملایر است.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 26 November 2020
به گزارش  فارس از ملایر به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان ملایری در قالب کاروان «آوای خدمت» نمادی از بسیجی بودن در راستای خدمت به نیازمندان در محلات کم برخوردار را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در حاشیه برگزاری این طرح در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ۵ آذرماه و هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج بیش از یکصد برنامه مختلف در شهرستان ملایر در حال اجراست که یکی از مهمترین برنامه‌ها خدمات‌رسانی بسیجیان در قالب کاروان آوای خدمت است.

سید جواد حسینی به برگزاری همایشی که هر سال در روز ۵ آذرماه با حضور بسیجیان برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه لغو و به جای آن کاروانی با عنوان آوای خدمت در شهرستان ارائه خدمات دارد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در راستای اجرای طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمان و با هدف خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتربرخوردار شهرستان در حال اجراست گفت: ۲۰ گروه جهادی هر گروه متشکل از ده نفر از بسیجیان شهرستان در این طرح حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: انجام مشاوره در خصوص پیشگیری از کرونا و رعایت موارد بهداشتی، توزیع ماسک رایگان، ویزیت رایگان بیماران و... از جمله برنامه‌های کاروان آوای خدمت در ملایر است.

وی با اشاره به گندزدایی و ضد عفونی معابر و محله‌های پرتردد از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های بیماران کرونایی و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و گفت: در این زمینه بسیجیان در قالب «کاروان آوای خدمت» روز ششم آذرماه نیز اقدام به توزیع این بسته‌های معیشتی خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته‌ها ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده افزود: این بسته‌ها به همت و کمک خیران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سپاه و بسیج شهرستان اقدام به توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان و خانواده‌های زیر پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های آسبب‌دیده از کرونا کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار