مدیرکل بحران استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام افزود: در پی این پیش‌بینی امروز تا روز یکشنبه ۹۹/۹/۹ نسبت به صدور هشدار سطح نارنجی اعلام و الزام آماده باش در چهار روز آینده را به دستگاه‌های خدمات رسان اعلام کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 26 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید رضا کریمیان  اظهار کرد: پیش‌بینی هواشناسی حاکی از ورود سامانه بارشی قوی به استان است که در پی آن بارش باران و در نتیجه سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در چهار روز آینده در استان پیش بینی شده است، لذا از مردم می‌خواهیم جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران بیان کرد: طبق اعلام هواشناسی استان از صبح امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده آسمان ایلام تحت تاثیر یک سامانه بارشی فعال قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: احتمال وقوع سیلاب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر شهری،،باد شدید، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد از اثرات این سامانه بارشی است.

وی تاکید کرد: لازم است تمام دستگاه‌های خدمات رسانی و امداد رسانی با اولویت مدیریت سدها، تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، فاصله گرفتن مردم، کشاورزان و باغداران از رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای و اجتناب از سفرهای غیر ضروری اتخاذ کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار