رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری کارت به کارت که به صورت گسترده در سراسر کشور انجام می دادند، در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 26 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: ماموران پلیس دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی در پی دریافت شکایاتی مبنی بر کلاهبرداری کارت به کارت در بیمارستان ها ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد که با رصد پرونده های شاکیان مشخص شد که افرادی در زندان ها از طرق افراد مرتبط افراد بیمار در بیمارستان ها را شناسایی و اقدام به دریافت اطلاعات آنها کرده و به عنوان پزشک معالج با خانواده ها تماس و تقاضای واریز مبلغ برای تهیه دارو آن ها می کردند.

نادربیگی افزود: شاکیان اذعان داشتند پس از واریز مبلغ درخواست شده وقتی به بیمارستان مراجعه می کردیم ، پرستاران بخشهای مختلف اظهار بی اطلاعی می کردند.

وی بیان داشت: پیگیری های ویژه پلیس سرنخی از کلاهبرداران به دست آمد و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند که مشخص شد سرکرده باند دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهمان در اظهارات به کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی در استان های تهران ، البرز ، اصفهان ، فارس و دیگر مناطق اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۵ مالباخته دراین زمینه شناسایی شده اند نادربیگی یادآور شد که چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبردای قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز تاکید کرد: مردم به هیچ عنوان به تماس های ناشناس برای دریافت وجه به عناوین مختلف توجه نکنند و از دراختیار دادن کارت های بانکی خود به افراد غیر خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار