معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح مدیریت و كنترل بیماری كرونا شهید سلیمانی در البرز وارد فاز اجرایی شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 25 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» شهاب مستوفی گفت: طرح مدیریت کرونا شهید سلیمانی که با حضور مشاور وزیر در امور بهداشتی و مسئولین بهداشتی  البرز برگزار شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: طرح شهید سلیمانی با قدرت و جدیت، کار خود را با هدف بیمار یابی بیشتر و ارائه خدمات بیشتر به بیماران و افراد در معرض خطر ابتلاء به کرونا در استان البرز آغاز می‌کند.

مستوفی گفت: برنامه ریزی‌های اولیه با سازمان‌های حمایتی بسیج، سپاه، هلال احمر در محلات انجام شده و به زودی وارد فاز اجرایی طرح می‌شویم.

او افزود: تشدید نظارت بر دستور العمل‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، ایجاد محدودیت هوشمند و هدفمند و تقویت فرآیند درمان سرپایی و کاهش موارد بستری را از جمله اهداف این طرح دانست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مدیریت و کنترل کووید ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی میسر خواهد شد و انتظار می رود قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایشرعایت دستور العمل های بهداشتی، کاهش میزان بستری حداقل به میزان ۳۰ درصد در یک ماه و ۵۰ درصد در سه ماه و کاهش میزان مرگ حداقل به میزان ۱۰ درصد در یک ماه و ۴۰ درصد در سه ماه و پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر حداقل به میزان ۵۰ درصد در یک ماه و ۹۰ درصد در سه ماه در اجرای موفقیت آمیز این طرح محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار