رئیس پلس راه استان البرز گفت: بارش شدید برف در جاده چالوس در چند روز گذشته موجب در راه ماندن مسافران، سقوط بهمن و ریزش کوه شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 23 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» رضا گودرزی با اشاره به بارش‌های اخیر در سطح استان از مشکلات جاده‌ای در چند روزگذشته خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف شدید در چند روز گذشته در ارتفاعات استان و اینکه کنترل ۸ کیلومتر انتهایی آزاد راه تهران- شمال در حوزه استان البرز، امسال برای اولین بار تجربه شد؛ در بخش اتصال آزادراه به جاده چالوس، شاهد مشکلات اندکی در خصوص تردد خودرو‌ها شدیم.

‌وی افزود: با توجه به بارش شدید و ۳۶ ساعته برف از دوراهی دیزین تا کندوان و کم بودن تردد، موجب شد کاهش سرعت عمل و تأخیر در برفروبی توسط خودروهای برفروب شد و برخی شهروندان دقایقی در آزاد راه و جاده چالوس ماندند که با تلاش همکاران راهداری و امداد رسانی، تردد مجدد خودروها برقرار شد.

رئیس پلیس راه البرز سقوط بهمن در پیچ سرهنگ و ریزش کوه در حوزه استان مازندران در محدوده انارک را از دیگر مشکلات در حوزه راه‌های استان البرز در چند روز گذشته عنوان کرد و گفت: برای انجام عملیات پاکسازی و بازگشایی جاده، ناچار به مسدود موقتی و چندساعته جاده چالوس شدیم.‌

وی با اشاره به آغاز فصل زمستان و خطرات احتمالی در جاده چالوس، خاطر نشان کرد: کسانی که قصد سفر به این جاده و سایر جاده‌های کوهستانی را دارند؛ جاده چالوس را برای مسافرت شب انتخاب نکنند. همچنین جعبه زمستانه زنجیر چرخ، پوشاک گرم و جیره خشک به همراه داشته باشند.

گودرزی همراه داشتن لوازم ایمنی خودرو در هنگام سفر را هشدار داد و اضافه کرد: شهروندان محترم پیش از سفر از سلامت فنی خودروی مطمئن شوند و ضد یخ، لاستیک مخصوص زمستان و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا بتوانیم با کمترین حوادث جاده‌ای زمستان را پشت سر بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار