فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۸۹ سارق در آبان ماه خبر داد و ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان نیز ۲ قبضه سلاح شکاری را در هفته جاری از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 22 November 2020

سرهنگ حسین جمال‌دار فرمانده انتظامی تالش روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری با تلاش پلیس در این شهرستان ۱۳۶ فقره سرقت، چهار کیلو و ۱۶۱ گرم مواد مخدر و ۱۵ قلم داروی قاچاق کشف و ۸۹ سارق دستگیر شده است.

وی افزود: در زمان یاد شده ۹۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲۱ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، رعایت نکردن قوانین و مقررات، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌ است.
فرمانده انتظامی تالش برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و آموزش شهروندان به منظور پیشگیری از جرم و تعامل با مسؤولان محلی را از رویکردهای مفید ناجا اعلام و خاطرنشان کرد: به منظور شنیدن سخنان و رفع مشکلات انتظامی مردم، در آبان ماه چهار جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان در شهرستان تالش برگزار کرده ایم.

کشف ۲ قبضه سلاح شکاری 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: روز گذشته در حین گشت، کنترل و حراست از عرصه‌های طبیعی منطقه خواجه کری بخش مرکزی، ماموران یگان حفاظت ۲ شکارچی غیرمجاز را مشاهده و دستگیر کردند.

عارف شادکام افزود: از متخلفان ۲ قبضه اسلحه شکاری ساچمه‌ ای کشف و ضبط و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی اعلام ‌کرد: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست تالش به طور شبانه‌روزی در حال گشت‌ و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید، برابر با قانون برخورد خواهند کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار