رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان اراک گفت:۱۶میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به آسیب دیدگان کرونا در تاسیسات گردشگری شهر اراک پرداخت شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 21 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمدعلی آقازیارتی افزود: این میزان تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان با هدف جبران خسارت‌های شیوع کرونا از ابتدای سال جاری پرداخت شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اراک افزود: با توجه به اینکه ساز و کار ثبت‌نام صاحبان مشاغل گردشگری در سامانه کارا از ۳۰ اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود، چندی پیش مهلت ثبت‌نام به اتمام رسید،اما به دلیل ابعاد گسترده آسیب‌های کرونا و مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، مجددا ثبت‌نام برای دریافت وام آغاز شده است.
آقازیارتی یادآور شد : تسهیلات پرداختی با هدف جلوگیری از تعطیلی تاسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی پرداخت شد و پایداری اشتغال برای ۷۱ نفر در شهرستان اراک را فراهم کرد.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اراک با اشاره به اینکه فرصت ثبت نام در این سامانه تا پایان آذر ماه تمدید شده است ادامه داد: بهره برداران و فعالان تاسیسات گردشگری می توانند برای ثبت نام دریافت وام به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و در قسمت «تسهیلات گردشگری» درخواست خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار