رییس اتاق اصناف البرز گفت: در اجرای طرح پایان فعالیت روزانه واحدهای صنفی در این استان ، ۶ هزارو ۱۲۰ واحد صنفی که به تعهدات ستاد کرونا عمل نکردند، اخطار دریافت کردند.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 15 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» بهروز حصاری اظهار داشت: طبق ابلاغ ستاد ملی کرونا ، فعالیت روزانه واحدهای صنفی البرز برای مقابله با کرونا از روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود.

وی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح بیشتر واحدهای صنفی مقررات ستاد کرونا را رعایت کردند و تعدادی از واحدهای صنفی که رعایت نکرده بودند ملزم به اجرای طرح شدند.

حصاری خاطرنشان کرد که در اجرای این طرح تیم های بازرسی اتاق اصناف با همکاری بازرسان قرارگاه شهید نبی سلگی از واحدهای صنفی استان البرز بازدید کردند که بیشتر اصناف همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی گفت: فعالیت صنوف طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در مدت طرح تا ساعت ۱۸ خواهد بود و همه باید از این مصوبه برای مهار ویروس کرونا تبعیت کنند، چنانچه واحد صنفی پس از اخطار از این مهم سرپیچی کند برخورد جدی می شود.

حصاری افزود: صنوف عرضه مایحتاج و ارزاق عمومی مانندخواربار فروشان، سوپرمارکت داران، فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ و دیگر صنوف مرتبط با عرضه ارزاق عمومی از این محدودیت ها مستثنی هستند.

وی تاکید کرد که همه باید برای شکست زنجیره ویروس کرونا همکاری کنند و با توجه به این شرایط چنانچه دستور توقف فعالیت و یا محدودیت واحدصنفی توسط ستاد کرونا صادر می شود اصناف خود را مکلف به اجرای آن بدانند.

رییس اتاق اصناف البرز خاطرنشان کرد که تخلفات واحدهای مربوطه گران فروشی ، تقلب و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده است .

بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان البرز فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار