فرماندار گچساران گفت: براساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگر این شهرستان مسدود و هرگونه تجمع در این مکان‌ها برخورد قانونی دارد.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 13 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی خوانپایه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگری گچساران مسدود شد.

وی ادامه داد: نشهرستان گچساران جزء46 شهرستان بحرانی کشور در زمینه کرونا است و تا کنون محدودیت‌هایی برای جلوگیری از انتشار و گسترش این بیماری اعمال شده است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: یکی از مصوبات ستاد کرونا تعطیلی 2 هفته‌ای بازار و بعد از فعالیت بازاریان تا ساعت 18 بعد از ظهر است که هم اکنون این مصوبه در حال اجرا است.

خوانپایه ابراز کرد: این مصوبات و محدودیت‌ها در جهت کنترل و کاهش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی بازار و برخی صنوف و کاهش فعالیت کسبه، تعطیلی بانک‌ها، اجرای دورکاری در ادرات متاسفانه برخی از شهروندان به این مصوبات توجهی ندارند و اقدام به تجمع در مناطق گردشگری می‌کنند.

فرماندار گچساران ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی مشاهده شده که برخی‌ها در روستاهای گردشگر این شهرستان از جمله روستای گناوه لری، دیل ، آرو و دشتک دیل در ایام تعطیلات و به خصوص در بعد از ظهر اقدام به تجمع و دورهمی خانوادگی می‌کنند که خود هر کدام ندانسته ناقل این بیماری هستند و روز به روز برشمار افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان افزایش می‌یابد.

خوانپایه خاطرنشان کرد: براساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگر این شهرستان مسدود و هرگونه تجمع در این مکان‌ها برخورد قانونی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار