یک ماجرا با ۲ روایت؛
خبری در فضای مجازی مبنی بر سقوط یک نوجوان ۹ ساله در روستای رومشتیک قاین منتشر شده است که برای دسترسی به اینترنت به بالای کوه رفت و باعث سقوط او از کوه شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 11 November 2020

شاد منجر به سقوط دانش آموز ۹ ساله از کوه شد؟

به گزارش  تابناک سمنان  مصطفی دانش آموز ۹ ساله اهل روستای رومشتیک قاین است که ساعت  ۱۴ برای دسترسی به اینترنت و پیگیری دروس از برنامه شاد مجبور به بالا رفتن از کوه شد و سقوط کرد.

دوست مصطفی می گوید : همراه مصطفی به بالای کوه رفتیم تا درسهایمان را بخوانیم و مصطفی سقوط کرد.

پدر مصطفی گفت : به بالای کوه نرسیده زیرپایش خالی می شود ، سرخورده و به پایین پرت می شود و این سقوط منجر به شکستن سر مصطفی و زخمی شدن صورتش شد.

دوست دیگر این دانش آموز بیان کرد: در روستا اینترنت ضعیف است و نمی توانیم به شبکه شاد وصل شویم و مجبوریم برای بررسی تکالیفمان از کوه بالا برویم و آنجا اینترنت در دسترس مان قرار می گیرد و این برای ما مشکل است.

پدر ۲ دانش آموز دیگر این روستا می گویند : روستای ما ۴۵ دانش آموز دارد که به دلیل نداشتن آنتن دهی مناسب، بچه ها مجبورند بالای تپه بروند  ، از مسئولین تقاضا دارم تا این مشکل را رفع کنند.

او ادامه داد : دانش آموزان برای دسترسی به اینترنت مجبورند یا به بالای کوه بروند و یا به شهر قاین یا روستاهای اطراف مراجعه کنند تا از درس و مدرسه عقب نمانند درصورتیکه این رفت و آمد هم  برای بچه ها و هم خانواده ها مشکل است.


بیشتر بخوانید


واقعی مدیر کل آموزش و پرورش گفت : دانش آموز در آن ساعت، کلاسی نداشته و با دوستانش صرفا برای بازی کردن به بالای کوه رفته و حتی گوشی هم همراه خودش نداشته است.

بهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  نیز تصریح کرد: هم اینترنت پرسرعت از نوع ثابت و هم اینترنت پرسرعت همراه نسل سوم در روستا تامین شده است.

او افزود: هیچ نیازی به جابجایی و نقطه یابی بهینه برای دستیابی به اینترنت لازم نیست انجام شود.

مسئولین درحالی جواب قانع کننده ای نداشتند که این معضل  نه تنها در روستای رومشتیک قاین بلکه  در چند روستای دیگر خراسان جنوبی هم وجود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار