مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که از عصر امروز چهارشنبه تا جمعه وزش باد، بارش رگباری و رعدو برق برای استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 11 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با تقویت فشار سطح زمین در منطقه است.

وی ادامه داد: این وضعیت با افزایش ابر، مه آلودگی و از اواخر وقت امروز تا عصر جمعه با وزش باد ، رگبار پراکنده و رعد و برق و  بارش برف در ارتفاعات همراه خواهد بود که شدت بارش ها در روزهای  پنجشنبه و جمعه بیشتر خواهد بود.

بهاروند احمدی خاطرنشان کرد:  براین اساس، آسمان امروز چهارشنبه البرز قسمتی تا ابری، مه آلود، به تدریج وزش باد، شب بارش پراکنده، ارتفاعات بارش پراکنده برف، هوا آلوده دمای کمینه و بیشینه بین ۶ تا ۱۸ درجه بالای صفر، ‌پنجشنبه  نیمه ابری تا ابری و مه آلود بعضی ساعات بارندگی،‌ دمای کمینه و بیشنیه پنج تا ۱۴ درجه بالای صفر،‌ جمعه  ابری و مه آلود،‌بعضی ساعات بارش برف و باران، ‌احتمال بارش یخ زده، وزش باد به نسبت شدید ارتفاعت، ‌بارش برف و باران و کاهش محسوس دما و یخبندان خواهیم داشت.

همچنین دمای کمینه و بیشنیه هوای البرز در روز جمعه بین یک تا ۱۱ درجه بالای صفر است.

روز شنبه هفته آینده  آسمان استان البرز صاف،‌ مه آلود،‌ یخبندان صبحگاهی  دمای هوا بین یک تا ۱۳ درجه بالای صفر و یکشنبه قسمتی ابری،‌ مه آلود،‌ یخبندان صبحگاهی،‌به تدریج ابری و احتمال بارش خفیف است و دمای کمترین و بیشترین دما در این مدت بین ۲ تا ۱۳ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار