اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه در شهر همدان صورت پذیرفت و این در حالی بود که ۸۰ درصد کسبه و بازاریان به این قانون تمکین کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 11 November 2020
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه در شهر همدان صورت پذیرفت و این در حالی بود که ۸۰ درصد کسبه و بازاریان به این قانون تمکین کرده‌اند.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف همدان.
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه در شهر همدان با حضور جناب آقای فرماندار محترم همدان، جناب آقای مهندس متین رییس محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای محرابی رئیس محترم اتاق اصناف و بازرسان محترم اتاق اصناف همدان صورت پذیرفت و این در حالی بود که ۸۰ درصد کسبه و بازاریان به این قانون تمکین کرده‌اند.

آقای افشاری اظهار داشت: در بازدید‌هایی که از سطح شهر همدان داشتیم مشاغل و کسبه مشمول طرح به خوبی مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را رعایت کرده اند. 

وی اضافه کرد: به غیر از صنف اغذیه فروشی، داروخانه، نانوایی و مطب پزشکان که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند بقیه واحد‌های صنفی راس ساعت مقرر دست از فعالیت کشیده‌اند که شایسته قدردانی است. 

فرماندار همدان از برخورد شدید قانونی با متخلفان خبر داد و گفت: واحد‌های صنفی که به مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بی‌اعتنایی کرده و بعد از ساعت ۱۸ مشغول فعالیت باشند پلمب می‌شوند. 

به گفته‌ی آقای افشاری چنانچه کسبه و بازاریان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به جرم تهدید سلامت عمومی به مرجع قضایی معرفی شده و با آن‌ها برخورد کیفری می‌شود. 

 وی به اجرای طرح محدودیت ترافیکی در محور‌های گنجنامه و بلوار ارم اشاره کرد و اظهار داشت: با کمک پلیس راهور و شهرداری این طرح از ساعت چهار عصر دیروز آغاز شد و همچنان تداوم دارد. 

فرماندار همدان با قدردانی از عوامل اجرای این طرح خاطرنشان کرد: برخی از معابر به صورت فیزیکی مسدود شده و تردد‌ها به سمت بیمارستان بهشتی و مناطق مسکونی اطراف بلوار ارم و مسیر گنجنامه به صورت هوشمندانه و بررسی مدارک اشخاص کنترل می‌شود.

آقای افشاری با تاکید بر وضعیت قرمز کرونایی همدان از مردم خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و گفت: خانواده‌ها از تردد غیرضروری به مرکز شهر و بازار پرهیز کرده و بیشتر در خانه بمانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار