رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه موزه باستان‌شناسی یاسوج گفت: اعتبار مورد نیاز برای ‌تجهیز ساختمان موزه یاسوج تامین می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 11 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ علی سلحشوری عصر امروز سه شنبه ۲۰آبانماه به همراه مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه موزه باستان‌شناسی یاسوج،اظهارکرد: کار احداث ساختمان موزه یاسوج به پایان رسیده و 5 درصد باقی مانده مربوط به تجهیز وسایل امنیتی، گرمایشی و سرمایشی، صوتی و تصویری طرح است.
او تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته موزه یاسوج تا دهه فجر ۹۹تجهیز و آماده بهره برداری می شود.
سلحشوری با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد برای اتمام این پروژه تصریح کرد: این پروژه به لحاظ امکانات و تجهیزات  در جنوب کشور بینظیر است.
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت : این پروژه در پنج طبقه شامل سالن نمایشگاه دائم، نمایشگاه موقت و سالن اجتماعات، آزمایشگاه و کارگاه مرمت، رستوران و چاپخانه و کتابخانه احداث شده است.

مجید صفایی تصریح کرد : مساحت سالن نمایش موزه 600 مترمربع است و سه هزار شیء موزه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در این سالن به نمایش گذاشته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار