هيچگونه برنامه اي در خصوص افزايش قيمت فرآورده هاي نفتي در دستور كار نيست و شايعات بوجود آمده در فضاي مجازي واقعیت ندارد.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 10 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرپرست این شرکت ضمن رد هرگونه شایعات و اخبار در خصوص این موضوع گفت: تاکنون هیچ تصمیمی در رابطه با افزايش قيمت حاملهای انرژی در دولت و مجلس اتخاذ نگردیده و از مردم استدعا داریم که به این شایعات توجه نکنند.

قلندرزاده افزود: طرحهای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی و توزیع الکترونیکی گاز مایع (LPG) که در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در حال انجام است، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی ها زیست محیطی را مد نظر داشته و ارتباطی به قیمت فرآورده ها ندارد.

سرپرست روابط عمومی منطقه البرز در ادامه با اشاره به اینکه هيچ گونه كمبودي به لحاظ تامين فرآورده های نفتي در سطح استان وجود ندارد و از شرايط بسیار خوبی برخوردار هستیم گفت: همشهریان عزیز می توانند به منظور اطلاع از اخبار فرآورده های نفتی به سایت منطقه البرز به آدرس www. alborz.niopdc.irمراجعه کنند.
ضمن رد هرگونه شایعات و اخبار در خصوص این موضوع، تأکید می‌شود هموطنان عزیز به منظور اطلاع صحیح از اخبار طرح مدیریت مصرف سوخت به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس www.niopdc.ir مراجعه کنند.

وي اضافه كرد: اگر قرار به افزايش قيمت حامل هاي انرژي در ميان باشد وزارت نفت بويژه شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران موضوع را اطلاع رساني و با مردم در ميان خواهد گذاشت.

وي خاطر نشان كرد: تاكنوم هيچ بحثي در رابطه با افزايش قيمت در سطح دولت و مجلس مطرح نبوده است.

وي افزود: بحث فعلي جهت راهكارهاي كنترل مصرف سوخت و توزيع مناسب و عادلانه فرآورده هاي نفتي در سطح كشور مي باشد كه مورد توجه مسئولان و سياست گذاران مي باشد.

وي يادآور شد: هيچ گونه كمبودي به لحاظ تامين ذخاير نفتي در استان وجود ندارد و از شرايط مساعدي برخوردار مي باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار