در راستای حل مشکلات مشترکینِ گاز طبیعی؛
موسی احمدلو با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد
کد خبر: ۹۱۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 08 November 2020

در هفت ماهه امسال؛مدیرعامل گاز زنجان بیش از 80 دیدار چهره به چهره مردمی در روزهای یکشنبه هرهفته با مراجعین داشته است.

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، با وجود شیوع ویروس کرونا و با توجّه به نیاز برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولین؛ علی رغم همه محدودیت ها؛ گاز زنجان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی؛ یکشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی برگزار و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.

موسی احمدلو با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه ملاقات عمومیِ مردم با مسئولان؛ روند خدمت رسانی را تسهیل می کند؛ افزود: باتوجّه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان برای دیدار با مدیرعامل؛ جلسه ملاقات مردمی برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاه تری انجام شود.

 

احمدلو افزود: گفت وگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علیرغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصلِ کاملِ تمامیِ مشکلات ِمطرح شده مطابق خواسته ایشان وجود ندارد؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و درفضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است؛  با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.

مهندس احمدلو با بیان اینکه بدست آوردن رضایت مندی مردم در سیستمِ اداریِ نظام اسلامی ایران باید هدف نهایی تکریم باشد؛ افزود: با برگزاری این جلسات درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی در حوزه گاز طبیعی هستیم.

وی؛ اغلب دلایل مراجعات مردمی را پیگیری گازبهای مصرفی و اشتراک پذیری عنوان کرد. 
احمدلودر مورد روش هماهنگی برای جلسات مردمی گفت: مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی باشماره های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل33463400 هماهنگی لازم را انجام و یکشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای ملاقات با مدیرعامل حضور یابند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت و ساماندهی یک جامعه مرهون تلاش مردم و متولیان امر است و همگام شدن ایشان در جهت آبادانی و پیشرفت روز افزون؛ امری اجتناب ناپذیر است؛ ادامه داد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادمین مردم هستند و وظیفه دارند تا درخواست‌های مردمی را در صورت امکان حل کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار