رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی در جاده های ایلام، گفت: در این مدت ۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام جریمه ۵۱۰ هزار تومانی شده اند.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 08 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا همتی زاده اظهار کرد: نقش آفرینی ماموران پلیس راه در اجرای طرح امنیت و سلامت محور برای پیشگیری از قطع زنجیره‌ای موج سوم ویروس کرونا قابل تقدیر است.

وی گفت: در اجرای طرح مذکور تعداد ۱۸ تیم گشتی محسوس پلیس راه استان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، عوامل انتظامی و امدادی به صورت فعال و در طول شبانه روز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و محدودیت ترافیکی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: در حاشیه این طر ح تعداد ۳۱۵ دستگاه خودرو متخلف توسط ماموران پلیس راه به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی با مبالغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون شده و همچنین تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه دیگر در مبادی ورودی استان پس از تذکر و ارشاد نسبت به عودت آنها اقدام کردند.

همتی زاده گفت: هدف از اجرای این طرح حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و ارتقای سطح سلامتی آنها برای پیشگیری از قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا به اجرا در آمده است.

وی در پایان از تلاش و زحمات کارکنان پلیس راه و دیگر دستگاه‌ها که در اجرای این طرح با پلیس راه تعامل و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار