رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با ابراز نگرانی از بحران کرونا در این شهرستان، گفت: با شناسایی ۲۶۰ بیمار جدید، رقم مبتلایان به کرونا در جهرم در آستانه ۶ هزار نفر قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 05 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد رحمانیان گفت: ۲۶۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم و خفر شناسایی شد و ۲۱ بیمار در بیمارستان بستری شدند، تعداد بستری‌ها به ۹۸ نفر رسید که ۱۵ نفر از آن‌ها در بخش آی سی یو هستند.

او با ابراز تاسف از جان باختن ۲ بیمار نیز بر اثر ابتلا به کرونا، افزود: بر اساس گزارش‌ها، تعدادی از کادر بهداشت و درمان دانشگاه اعم از، پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که حال برخی از آن‌ها مساعد نیست و بسیاری دیگر نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رحمانیان، تعداد کل موارد مثبت را ۵۹۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۹۹ نفر از مبتلایان غیربومی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته را ۴ هزار و ۳۵۲ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد کل بیماران بستری در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه ۹۸ نفر است که ۸۳ بیمار در بخش‌های عمومی و ۱۵ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

او تعداد کل جانباختگان کرونا در این شهرستان تا به امروز را ۹۴ نفر اعلام و یادآور شد: تنها راه مقابله با همه گیری شدید بیماری، توجه بیشتر مردم به رعایت اصول بهداشتی است.

رحمانیان تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان جهرم به‌خصوص پزشکان و پیراپزشکان بیمارستان پیمانیه با شرایطی بسیار وخیم روبرو هستند، با رعایت هشدار‌ها یاریشان کنیم.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

 

برچسب ها: جهرم ، کرونا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار