رییس پلیس راه البرز از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از امروز دوشنبه در ۱۰ نقطه ورودی و خروجی از ساعت ۱۲ ظهر در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 02 November 2020

مسدود کردن ۱۰ ورودی و خروجی استان البرز/ نحوه شناسایی افراد ساکن و‌ بومی شهرها در طرح فاصله گذاری اجتماعی چگونه است؟

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رضا گودرزی گفت: در اجرای این طرح که در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی البرز شناسایی شده ،اجازه  ورود هیچ فرد غیربومی به این حریم داده نمی شود.

وی اضافه کرد:مقرر شد هشت نقطه به صورت کامل مسدود و ۲ نقطه با کنترل اجازه تردد خودروهای باری، مسافر بری ، انتظامی و امدادی خواهند داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: مسیرهای  اشتهارد – بویین زهرا ، نظر آباد ، سه راهی شهرستانک ، میدان امیر کبیر و جاده  نوجان – چالوس به صورت کامل مسدود می شود.

وی یادآور شد: همچنین آزادراه کرج – قزوین در ۲ مسیر رفت و برگشت با کنترل ماموران پلیس راه اجازه تردد خودروهای باری ، مسافربری و امدادی را خواهند داشت.  

گودرزی گفت : افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی  تهران و البرز باشند.

وی افزود: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

رییس پلیس راه البرز یاد آورشد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

گودرزی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و  از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار