مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان:
مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکان در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری در هفت ماه منتهی به پایان مهرماه سال جاری بیش از ۱ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۷۱۲ متر مکعب گازطبیعی مصرف کردند.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ 01 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری با اینکه مصرف گاز طبیعی و محاسبه گاز بهاء براساس فصل سرد و گرم صورت می‌گیرد که طول مدت زمانی فصل سرد از پانزدهم آبان ماه شروع و پانزدهم فروردین ماه به اتمام می‌رسد در فصل سرد مشترکین گاز طبیعی از یارانه بیشتری برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۳ درصدی خانوار روستایی واجد شرایط استان از گاز طبیعی گفت: به طور میانگین بیش از ۹۸ درصد انرژی گرمایشی بخش خانگی استان با گاز طبیعی تامین می‌شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: مصرف کل استان در هفت ماهه منتهی به پایان مهر ماه سال جاری در تمامی بخش‌ها ۱ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۷۱۲ متر مکعب بوده که میزان مصرف در بخش سی ان جی ۱۰۶ میلیون و ۹۳۸ هزار متر مکعب، صنعتی ۱۴۸ میلیون و ۱۳۳ هزار، تجاری ۲۷ میلیون و ۶۰۷ هزار و خانگی ۴۶۳ میلیون و ۹۴۶ هزار، نیروگاه سنندج ۶۹۶ میلیون و ۵۸۱ هزار، بخش عمومی ۱۲ میلیون و ۲۶۳ هزار و آموزشی ۷ میلیون و ۹۰۸ هزار و اماکن مذهبی ۵ میلیون و ۴۵۶ هزار متر مکعب بوده است.
فعله گری در مورد نسبت مصرف بخش‌های مختلف در سال جاری این چنین توضیح داد: سی ان جی ۷ درصد، صنعتی ۱۰ درصد، تجاری و عمومی ۴ درصد، خانگی ۳۲ درصد و نیروگاه سنندج ۴۷ درصد از کل مصرف استان در هفت ماهه سال جاری را به خود اختصاص داده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار