جانشین ستاد استانی مدیریت کرونا البرز از جریمه یک هزار و ۱۱۳ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به دلیل استفاده نکردن از ماسک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 31 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی درویش پور در نشست ستاد کرونا استان البرز گفت: تیم های بازرسی ویژه برای بررسی وضعیت بهداشتی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر مکان ها در این استان فعال شده و به دقت وضعیت عمومی مورد رصد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: به رغم درخواست ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی ، برخی از افراد و واحدهای صنفی با بی توجهی و ساده انگاری نسبت به سلامت خود و جامعه هستند که با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا از این به بعد با جریمه مواجه خواهند شد.

معاون استاندار البرز بیان داشت : برای کنترل و مدیریت اپیدمی ها به ویژه ویروس منحوس کرونا همه گروه ها، حرف، مشاغل و اقشار مردم باید مسایل بهداشتی و پیشگیری از سرایت بیماری را رعایت کنند.

درویش پور گفت: حتی اگر عده کمی به رعایت پروتکل ها بی توجه باشند در مقابله با بیماری به موفق نخواهیم رسید.

وی  تاکید کرد: بر این اساس تیم های بازرسی از اصناف، ادارات مکان های عمومی و آموزشی و حمل و نقل عمومی بیش از پیش فعال شده و در مرحله اول برای بسیاری از واحدها تذکر کتبی ارسال شده است.

استان البرز در وضعیت فوق العاده واضطراری کرونا قرار گرفته است.

تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر از مردم استان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری شده اند که حدود ۱۹ هزارو۵۰۰ نفر آنان بهبودی یافته اند.

بیش از یک هزارو۶۰۰ نفر از مبتلایان به کرونا در البرز جان خود را از دست داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار